BİZ KİMİZ?
Hemşehri İletişim Merkezi olarak İzmir Büyükşehir Belediyesi Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı’na bağlı olarak faaliyet göstermekteyiz. Çağdaş belediyeciliğin gereği olarak var olduğumuz günden bugüne hemşehrilerimizin şikâyetlerini, taleplerini, görüş ve önerilerini belediyeye aktardıkları ilk temas noktasıyız.
Hemşehri memnuniyetini ön planda tutarak şeffaf ve katılımcı bir anlayışla, uluslararası standartlarda çözüm odaklı ve yenilikçi bir halkla ilişkiler faaliyeti yürütmek.
Yeni nesil belediyecilik anlayışı ile İzmir’de ilk akla gelen temas noktası olmak.
İzmir’de yaşayan tüm hemşehrilerimiz ile şehrimizi ziyaret eden konukların talep, öneri ve şikayetlerinin Belediyemizin hizmetleri için çok değerli olduğunu biliyor, tüm başvuru sahiplerini şeffaf ve etkin bir iletişim yoluyla karşılayarak katılımcı bir Belediye anlayışını güçlendirmek için çalışıyoruz.
Tarafımıza iletilen tüm başvuruları hemşehri odaklı bir anlayışla değerlendirerek gizlilik prensiplerine uygun bir şekilde Belediyemiz ilgili birimlerine iletiyoruz. Başvuruları birimlerimizle birlikte uygulanabilir tüm yasal ve düzenleyici gerekler yerine getirilerek tarafların ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda inceliyor ve ilgili yanıtları başvuru sahiplerine bildiriyoruz.
Tüm süreçlerimizde kalite performansını artırmak için ISO 10002 ve ISO 18295-1 ile Kalite Yönetim Sisteminin gerekliliklerini sağlıyor; gerekli kaynakları temin ederek sürekli iyileştirmeyi taahhüt ediyoruz.
Belediyenin kurumsal kimliği, imajı ve itibarının güçlendirilmesini sağlama ve hemşehri memnuniyetini en üst düzeye çıkarma hedefinde çalışmalarımızı planlarken başvuru sahiplerinin geri bildirimlerini önemsiyoruz. Hemşehri Memnuniyetimizi ölçümlemede bize yardımcı olabilmek ve önemsediğimiz görüşlerinizi bizimle paylaşmak için ‘HİM Anket’ alanındaki formumuzu doldurabilirsiniz.