Hemşehri İletişim Merkezi olarak İzmir Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi
Başkanlığı’na bağlı olarak faaliyet göstermekteyiz. Çağdaş belediyeciliğin gereği olarak var
olduğumuz günden bugüne hemşehrilerimizin şikâyetlerini, taleplerini, görüş ve önerilerini
belediyeye aktardıkları ilk temas noktasıyız.
• Misyon : Hemşehri memnuniyetini ön planda tutarak şeffaf ve katılımcı bir anlayışla,
uluslararası standartlarda çözüm odaklı ve yenilikçi bir halkla ilişkiler faaliyeti yürütmek.
• Vizyon: Yeni nesil belediyecilik anlayışı ile İzmir’de ilk akla gelen temas noktası olmak.
• Temel Değerler :
• Dürüst, güvenilir, adil ve tarafsız olmak
• Kamu ve genelin yararını gözetmek
• Hemşehri memnuniyeti
• Bilgide erişilebilirlik
• Çözüm odaklılık
• Cevap verebilirlik
• Tarafsızlık
• Gizlilik
• Hesap verebilirlik
• Güler yüzlü ve yapıcı çalışma anlayışı
• Şikayet Yönetim Politikası :
İzmir’de yaşayan tüm hemşehrilerimiz ile şehrimizi ziyaret eden konukların talep, öneri ve
şikayetlerinin Belediyemizin hizmetleri için çok değerli olduğunu biliyor, tüm başvuru
sahiplerini şeffaf ve etkin bir iletişim yoluyla karşılayarak katılımcı bir Belediye anlayışını
güçlendirmek için çalışıyoruz.
Tarafımıza iletilen tüm başvuruları hemşehri odaklı bir anlayışla değerlendirerek gizlilik
prensiplerine uygun bir şekilde Belediyemiz ilgili birimlerine iletiyoruz. Başvuruları
birimlerimizle birlikte uygulanabilir tüm yasal ve düzenleyici gerekler yerine getirilerek
tarafların ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda inceliyor ve ilgili yanıtları başvuru sahiplerine
bildiriyoruz.
Tüm süreçlerimizde kalite performansını artırmak için ISO 10002 Kalite Yönetim Sisteminin
gerekliliklerini sağlıyor; gerekli kaynakları temin ederek sürekli iyileştirmeyi taahhüt ediyoruz.
Belediyenin kurumsal kimliği, imajı ve itibarının güçlendirilmesini sağlama ve hemşehri
memnuniyetini en üst düzeye çıkarma hedefinde çalışmalarımızı planlarken başvuru
sahiplerinin geri bildirimlerini önemsiyoruz. Hemşehri Memnuniyetimizi ölçümlemede bize
yardımcı olabilmek ve önemsediğimiz görüşlerinizi bizimle paylaşmak için ‘HİM Anket’
alanındaki formumuzu doldurabilirsiniz.
Bize Nasıl Başvurabilirsiniz?
- Bulunduğunuz sitedeki (him.izmir.bel.tr) “HİM Başvuru” online formunu doldurabilirsiniz.
- Belediyemiz internet sitesi olan www.izmir.bel.tr, www.bizizmir.com adresi içinde bulunan ya da mobil uygulamalardaki Hemşehri İletişim Merkezi sekmesinden ‘Online Başvuru’ sekmesine tıklayarak formu doldurabilirsiniz (Şikayetiniz ile ilgili etkin değerlendirme ve tarafınıza bilgilendirme yapılabilmesi açık ve doğru bilgiler ile doldurulması önem taşımaktadır.)
- him@izmir.bel.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
- Sosyal Medya Paylaşım sitelerinden bize ulaşabilirsiniz:
- Twitter: @izmirhim
- Instagram: izmirhim
- Facebook: izmirhim
- Whatsapp: 0 530 919 40 35
- HİM ALO 153 ve 444 40 35 nolu telefonları arayarak 7gün 24 saat Çağrı Merkezi
Hattımıza ulaşabilirsiniz. (Aliağa, Bergama ve Menemen ilçelerinde sadece 444 40 35
nolu telefon numaramız hizmete devam etmektedir.)
- Hemşehri İletişim Merkezi Ofislerimizi ziyaret edebilirsiniz:
- Kültürpark HOL 1 Ofis: Mimar Sinan Mh. 9 Eylül Meydanı No:9/1 Kültürpark içi
1 Nolu HOL
- Lozan Ofis: Mimar Sinan Mahallesi, Kültürpark Fuar içi yolu (Eski Universiade
binası) No:9/20 Konak / İZMİR
- Kemeraltı Ofis: Konak Mh. 868 Sk. No:69 Kemeraltı - Konak
Tarafınıza gönderilecek olan Takip Numarası ve Güvenlik Kodu ile dilediğiniz zaman ‘Başvuru
Sorgulama’ alanından başvurunuzu kontrol edebilirsiniz. Başvurunuz ile ilgili yanıtlar tarafınıza SMS ya
da e-posta yolu ile iletilecektir.