HİZMETLERİMİZ
Hızlı, güleryüzlü ve güvenilir iletişim için buradayız.
Çünkü,
Alanında yetkin personelimizle başvurularınızı almak için sizi bekliyoruz. İşlemlerinizin yapılmasını beklerken size evinizin rahatlığını sunuyoruz. Başvurunuzun takibini yapıyor, sizlerle yeniden görüşmek için sabırsızlanıyoruz. İzmir için yaptıklarımızı ve yapacaklarımızı anlatmak bize mutluluk veriyor.
Çünkü,
Biz kocaman bir aileyiz.
Çünkü,
İZMİR BİZİM EVİMİZ
İzmir Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü olarak 5 farklı birimle hizmetlerimizi sürdürüyoruz.
Bize ister telefonla, ister internet aracılığıyla, ister muhtarınızla görüşerek ya da isterseniz şahsen İzmir Büyükşehir Belediyesi binasına gelerek ulaşabilirsiniz.
Halkla İlişkiler Merkezi
“Bize kısaca HİM diyebilirsiniz.”
İzmir Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı bünyesinde, Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü’ne bağlı dinamik ve güleryüzlü bir ekibiz.
E-posta, web adresi, kiosk (kent terminalleri), faks ve mektup aracılığı ile bize ulaştırdığınız başvuruları kayıt altına alıyor, birimlerden ilgili yanıt geldiğinde en kısa sürede sizlere geri dönüş yapıyoruz.
Doğrudan ve kolay iletişimin adresi, HİM’e ulaşmak çok kolay.
him@izmir.bel.tr
www.izmir.bel.tr
İzmir Büyükşehir Belediyesi Cumhuriyet Bulvarı No:1 Konak – İzmir
ÇAĞRI MERKEZİ
SOSYAL MEDYA BİRİMİ
SANTRAL
MERKEZ 1 TELSİZ
Çağrı Merkezi
7 gün 24 saat ulaşabileceğiniz Çağrı Merkezi’nde, uzman operatörlerimiz aracılığı ile başvurularınızı kayıt altına alıyor, ilgili birime yönlendiriyor ve işlem sonucunda sizleri haberdar ediyoruz.
Çağrı Merkezi’ne ulaşmak için aramanız gereken numara:
444 40 35
Çağrı Merkezi, İzmir Büyükşehir Belediyesi İzmir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü İZSU’ya ilişkin başvuruları ALO 185 numaralı hattan kabul etmektedir.
Sosyal Medya Birimi
İzmir Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü, Hemşehri İletişim Merkezi’ne bağlı Sosyal Medya Birimi’ne ulaşmak çok kolay.
Sosyal medya üzerinden ulaştırılan başvuruları ilgili birime iletir, birimler işlemi sonuçlandırdığında HİM Sosyal Medya Birimi hemşehrilerimize sonucu ileterek başvurularının takibini sağlar.
Bizleri Twitter’da izmirhim kullanıcı adı ile bulabilirsiniz.
Facebook’ta ise facebook.com/izmirbuyuksehirbel adresimize mesaj göndererek talebinizi iletebilirsiniz.
Santral
Hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında gelen tüm çağrılara cevap vererek ilgili birime yönlendiriyor ayrıca birimler arası ve dış arama yetkisi olmayan birimlerin görüşme yapabilmelerini sağlıyoruz.
Santral numaramız
293 12 00
Merkez-1 Telsiz
Emniyet ekipleri, belediye birimleri ve ilçe belediyelerinden telsiz ve telefon aracılığıyla iletilen ihbarların en kısa sürede ilgili birime aktarılmasını sağlıyor, acil müdahale gerektiren anlarda birimler arası koordinasyon kuruyoruz.