Twitter Şikayettwitter.com/izmirhim

ErişilebilirlikButonu

ŞİKAYET YÖNETİMİ POLİTİKASI


İzmir Büyükşehir Belediyesi Şikâyet Yönetimi Politikası: 

İzmir’de yaşayan tüm hemşehrilerimiz ile şehrimizi ziyaret eden konukların, talep ve önerilerinin şeffaf ve etkin bir iletişim yoluyla belediyenin kurumsal kimliği, imajı ve itibarının güçlendirilmesini sağlamak; çözüm odaklı anlayışla uygulanabilir tüm yasal ve düzenleyici gerekleri yerine getirerek, ilgili tüm tarafların ihtiyaç ve beklentilerini değerlendirmeye alarak sürekli iyileştirmeyi sağlayıp, belediye hizmetlerinden hemşehri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak. Tüm süreçlerimizde kalite performansımızı artırmak için ISO 10002 Kalite Yönetim Sisteminin gerekliliklerini sağlar; gerekli kaynakları temin ederek sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

İlkelerimiz;
•    Dürüst, güvenilir, adil ve tarafsız olmak
•    Kamu ve genelin yararını gözetmek
•    Hemşehri memnuniyeti
•    Bilgide erişilebilirlik
•    Çözüm odaklılık
•    Cevap verebilirlik
•    Tarafsızlık
•    Gizlilk
•    Hesap verebilirlik
•   Güler yüzlü ve yapıcı çalışma anlayışı
                          
Hemşehri Başvuru Süreci
 
Belediyemiz internet sitesi olan www.izmir.bel.tr adresi içinde bulunan Hemşehrİ İletişim Merkezi sekmesinden ‘Online Başvuru’ sekmesine tıklayarak formu doldurmanız (şikayetiniz ile ilgili etkin değerlendirme ve tarafınıza bilgilendirme yapılabilmesi açık ve doğru bilgiler ile doldurulması önem taşımaktadır) gerekmektedir. Tarafınıza gönderilecek (SMS ve/veya E-posta) Takip Numarası ve Güvenlik Kodu ile dilediğiniz zaman ‘Başvuru Sorgulama’ alanından başvurunuzu kontrol edebilirsiniz. Başvurunuz ile ilgili yanıtlar yine SMS ve/veya E-posta  ile iletilecektir. Hemşehri Memnuniyetimizi ölçümlemede bize yardımcı olabilmek ve önemsediğimiz görüşlerinizi bizimle paylaşmak için ‘HİM Anket’ alanındaki formumuzu doldurabilirsiniz.
Belediyemiz hizmetleri ve birimlerimiz ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek için Hizmet Rehberimizi inceleyebilirsiniz.
 

Mimar Sinan Mahallesi, Kültürpark Fuar içi yolu (Eski Universiade binası) No:9/20 Konak / İZMİR
HİM ALO 153 E-posta: him@izmir.bel.tr

"Aliağa, Bergama ve Menemen ilçeleri için 444 40 35 numaralı hattımız hizmete devam etmektedir."

İzmir Büyükşehir Belediyesi Web Sayfası
Android Uygulaması Iphone Uygulaması