Twitter Şikayettwitter.com/izmirhim

ŞİKAYET YÖNETİMİ POLİTİKASI


İzmir Büyükşehir Belediyesi Şikâyet Yönetimi Politikası: 
İzmir’de yaşayan tüm hemşehrilerimiz ile şehrimizi ziyaret eden konukların, talep ve önerilerinin şeffaf ve etkin bir iletişim yoluyla belediyenin kurumsal kimliği, imajı ve itibarının güçlendirilmesini sağlamak; çözüm odaklı anlayışla belediye hizmetlerinden memnuniyeti en üst düzeye çıkarmak. 
İlkelerimiz;
•    Dürüst, güvenilir, adil ve tarafsız olmak
•    Kamu ve genelin yararını gözetmek
•    Hemşehri memnuniyeti
•    Bilgide erişilebilirlik
•    Çözüm odaklılık
•    Güler yüzlü ve yapıcı çalışma anlayışı
                          
Hemşehri Başvuru Süreci
 
Belediyemiz internet sitesi olan www.izmir.bel.tr adresi içinde bulunan Hemşehrİ İletişim Merkezi sekmesinden ‘Online Başvuru’ sekmesine tıklayarak formu doldurmanız (şikayetiniz ile ilgili etkin değerlendirme ve tarafınıza bilgilendirme yapılabilmesi açık ve doğru bilgiler ile doldurulması önem taşımaktadır) gerekmektedir. Tarafınıza gönderilecek (SMS ve/veya E-posta) Takip Numarası ve Güvenlik Kodu ile dilediğiniz zaman ‘Başvuru Sorgulama’ alanından başvurunuzu kontrol edebilirsiniz. Başvurunuz ile ilgili yanıtlar yine SMS ve/veya E-posta  ile iletilecektir. Hemşehri Memnuniyetimizi ölçümlemede bize yardımcı olabilmek ve önemsediğimiz görüşlerinizi bizimle paylaşmak için ‘HİM Anket’ alanındaki formumuzu doldurabilirsiniz.
Belediyemiz hizmetleri ve birimlerimiz ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek için Hizmet Rehberimizi inceleyebilirsiniz.
 

Cumhuriyet Bulvarı No: 1 Konak-İZMİR Tel: 444 40 35 E-posta: him@izmir.bel.tr

İzmir Büyükşehir Belediyesi Web Sayfası
Android Uygulaması Iphone Uygulaması Windows Phone Uygulaması